czwartek, 31 marca 2016

Ecień kwiecien poprzeplata.....


Kochani jutro już pierwszy kwietnia :)
Liczę na to, że szybciusieńko schowamy grube kurtki do szaf i ciepełko do Nas zawita :)
Florystyczny zachwyt u mnie postępuje...w ciągu dalszym dużo się uczę i niestety powoduje to brak chwil
wolnych na kolejne pasje.
 Jednak.... 
takie skupienie ostatni czasy wywołuje u mnie glina :D
Prace już mam wypalone, poszkliwione...
niedługo zaprezentuję z wielką dumą :)
Tymczasem do Pracowni Akordeon w Policach 
z całego serduszka zapraszam
i gorąco polecam :)



Ściskam już prawie kwietniowo :)


2 komentarze:

  1. No proszę,florystyka i glina;) Zapraszam do siebie w takim razie-kwiaty uczę się wykonywać z zimnej porcelany,a na kurs ceramiki już się zapisałam-glina wciąga;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wciąga glina i to bardzo :)
      Jeżeli chodzi o zimną porcelanę to zazdroszczę bardzo cierpliwości oraz umiejętności pracy z nią....mnie pokonała już na starcie ;)
      Pozdrawiam i ściskam cieplutko :)

      Usuń