czwartek, 26 listopada 2015

Święta....święta....święta....


 W tym roku święta
zapowiadam pod hasłem: 
biel - to oczywista oczywistość, 
srebro, aby błysk był pełen 
oraz nutka elegancji - czyli czerń w swej najwspanialszej odsłonie :)
Co Wy na to?
Te grono widzów i obserwatorów mych skromnych blogowych progów co zna mnie osobiście wie, że czarny to mój ulubiony z najulubieńszych kolorów :)
Dlatego włączenie go w zestaw świąteczny było tylko 
kwestią czasu :)
Nie każdemu ten zestaw do gustu przypadnie,
nie każdemu się spodoba....
znajdzie się kilka osób, co nosem z pewnością pokręci...
jednak...
mam nadzieję, że gdy królowa świątecznej atmosfery stanie w swoim miejscu
ozdobiona cudami w większości hand - made
zachwyci niejednego nosem kręcącego przeciwnika ;)
Kilka odsłon czarno - białych świątecznych dekoracji przedstawiam
poniżej :)

 



 

a tymczasem....
spokojnego jutrzejszego piąteczku :)

2 komentarze:

  1. So beautiful & perfectly done :) Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak dla mnie czarny jest jak najbardziej ok;) Klasyka;) Piękne szczególnie bombki ze wstążeczek;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń