piątek, 27 listopada 2015

Co dwumiesięczne zdanie na temat.....


Ostatnio usłyszałam, że za gazety się sprzedałam...
hmmm....
jeżeli wyrażenie zgody na wystawienie swojej opinii na forum autorskiego
mojego specjalnego jedynego bloga  - bo by me, by Umińska
w zamian za darmowe gazetki w skrzynce jest sprzedaniem się ... to drogi mój czytelniku
opuść me progi, gdyż nie jest to miłe stwierdzenie - wręcz oskarżenie...
i nie zgadzam się z Twoją opinią!
Gdyby to były gazety na temat łowienia ryb, kosmosu, literatury rosyjskiej .... 
co kompletnie nie zgadza się i nie jest spójne
z tym co na łamach swoich stron zamieszczam - to stwierdzenie byłoby na miejscu.
Jednak wydawnictwo Coricamo to moje pokrewne tematy...
i bardzo mnie cieszy fakt, że mogę wyrazić na ich temat swoje zdanie.
Na tematy mi znane, pokrewne i przeze mnie kochane.
Rękodzieło to moja bajka i tak! czuję się na siłach,
aby wyrazić swoje zdanie, opinię oraz ocenić.

Dlatego pozostawię ten temat na inniejsze rozważania 
i przejdę płynnym krokiem to dwóch cudowności, które
znalazłam w skrzynce pocztowej.
Wspaniały czas magi się zbiża... świątecznych przygotowań, dekoracji,
planów i chwil spędzonych
w gronie rodzinnym, kiedy planujemy jakie te święta będą.
Nie ukrywam, że to właśnie Te święta są najulubieńszymi dla mnie.
Kiedy to już od 6 grudnia możemy zacząć stroić
Nasze mieszkanka i domy na wspaniały Wigilijny wieczór i kolejne
dni rodzinnego leniuchowania.
Lubię czerpać inspiracje i każdego roku "coś" nowego
w swojej szacie dekoracji dokładam.
Gazety są wspaniałą inspiracją.
Świetne, zachęcające do zakupu i zajrzenia okładki.
Jednak 
fuksja i chabry w Igłą Malowane, uważam że mogły znaleźć się w wydaniu noworocznym - nie świątecznym.
Czytelne kursy na bombki, hafty...świetne bałwanki.
Jednak zdjęcie na wspaniały pled z African Flower, które
są cudem samo w sobie nie zachwyca...
Proszę mi wybaczyć, jednak Pani na zdjęciu i forma prezentacji
cudnych szydełkowych dzieł nie prezentuje się dobrze.
Świetne bombki na drutach,
czapeczki oraz hafty na serwety i oczywiście zachwyciły mnie wzory na haft bombkowy czarno - biały :)
Ciut inaczej wykończyłabym bombkę, jednak z zamieszczonego w numerze wzoru z miłą chęcią skorzystam.
Świetną formą promocji był konkurs na fb na wykonaną ozdobę
świąteczną z numeru bierzącego.
Jeszcze lepszym rezultatem byłoby ogłoszenie konkursu w gazecie i zamieszczenie w kolejnym numerze np. 50 - ciu najpiękniejszych prac.
Dlaczego 50-ciu?
Uważam, że odzew byłby ogromny, co spowodowałoby zwiększenie
zakupu kolejnego nakładu, przy ogłoszeniu wyników.
W końcu każdy z Nas lubi "coś' na pamiątkę posiadać ;)

Wydawnictwu dziękuję za ten rok. 
Sporo inspiracji, ciekawych wzorów oraz zmian na "świeżość" za nami.
Świątecznie życzę nowych - stałych czytelników,
niegasnących pomysłów oraz pasji i magii w każdym kolejnym numerze :)
Jeszcze lepszego  Nowego Roku :)


1 komentarz:

  1. Za gazety się sprzedałaś? hahahah niezły tekst - olej ;)

    Fajnie, że ktoś streszcza :)

    OdpowiedzUsuń