niedziela, 4 października 2015

Czas na dynie :)

Jesiennie się już dzieje za oknem :)
Cieszy mnie fakt, że mamy mnóstwo słonecznych dni, zimne noce
i mgliste poranki, jak na ten miesiąc są i tak łaskawe :D
Radujmy się cudem polskiej jesieni jak najdłużej  :) 

Rodzina, dom i praca przejmują mnie całkowicie - wybaczcie....
Dlatego mnie tu tak mało i dlatego, że.....
Koc, który jest dla mnie mega wyzwaniem
połyka mnie w całości.
Już kilkakrotnie pruty, aby osiągnąć ten efekt zamierzony 
i wymarzony :) doprowadza mnie niekiedy do
szaleństwa.... 
Jednak działam dalej i wydaje mi się, że po malutki,
jednak  "rośnie"
Obym tylko do końca wytrwała... zastanawiam się czasami co
mnie pokusiło na warkoczowe szaleństwo
na drutach po raz pierwszy w tak dużym formacie...hmmm...
istne wariactwo - zamiast zacząć od poduszki....
ehhhh ;) :0) ;)
muszę być twarda.....bardzo....macie swoje wyzwania duże i małe
niedokończone? Coś zaczęliście i w kąt poszło?
Ciekawa jestem czy ja tylko mam niekiedy takie myśli....
aby ciepnąć w daleką.....i dać sobie spokój....
Koc - pled jak zwał tak zwał sprawa ciepła i przytulna.
Jednak ja dziś nie o tym chciałam....
Mamy cudny czas na kasztany, żołędzie, buczynę, kolorowe liście
oraz masę cudów dookoła, które
zauroczą z pewnością każdego,
a tego co zawsze dużo myśli i kombinuje zaczarują inspiracją :)
i ...... dynie :)
Moje ukochane, może nie koniecznie do jedzenia,
jednak do  tworzenia wspaniałości i do oka cieszenia :)
Kochani w tym roku mam dzięki wspaniałej Agnieszce M.
cudnie białą duuużą dynię :D
Jeszcze raz gorące uściski i podziękowania za tak niespotykaną przyjemność
pragnę podziękować :D
Patrzy na mnie każdego dnia, a ja się zastanawiam jaki
kierunek obrać w jej ozdobie i wykorzystaniu :)
Kilka inspiracji zamieszczę poniżej, może
i Was poniesie dyniowe szaleństwo?
Kto wie?
Poniższe zdjęcia nie są mojego autorstwa.
Znalezione w sieci :)



 Cudowności Wam życzę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz