niedziela, 4 października 2015

Coricamo :)


Oczywiście z obowiązków wypada się rozliczyć :)
Czekałam, aż dwie gazetki zawitają w mojej skrzynce pocztowej, aby móc poświęcić im chwilkę.
Jak wiecie, to już nie pierwsza moja opinia o tych wydawnictwach.
Powtarzać się nie chcę w sprawach dotyczących szaty graficznej, artykułów,
przejrzystości zdjęć oraz tutoriali.
Cieszy mnie fakt, że polskie wydawnictwa chcą wyjść do klienta
i sprostać jego oczekiwaniom.
Jednak coraz częściej zauważam zainteresowanie
czasopismami, w których można znaleść
wszystko. Jedna gruba gazeta - miesięcznik lub dwu-
a w niej wiele technik, wiele pomysłów,
wiele rozwiązań i inspiracji.
Może czas z kilku mniejszych form
przejśc na jedną - sporą - konkretną w zawartości
"literaturę" dla pasjonatów rękodzieła?
Takie moje małe myśli...... 
zgadzacie się, czy nie bardzo - jestem ciekawa ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz