niedziela, 16 sierpnia 2015

"Babciny kwadrat" skończony :)


Skończone :D
Trzeci i póki co ostatni pled z rodziny "babcinego kwadratu" już ukończony :)
Największy z całej trójki, gdyż bok jego to ciut ponad 2 metry 50cm :)
Jestem prze-szczęśliwa, że się udało i dotrwałam do końca  :D
mimo, iż pierwotnie chciałam, aby osiągnął wielkość boku 3 metry....
Przede mną kolejne wyzwanie - niedługo pochwalę się większym fragmentem...
z tego jednak względu, że kolejny projekt wymaga naprawdę sporo pracy
 i czasu ... wybaczcie za opóźnienia :)
Nowa wełenka, jak w poniższym poście wspominałam
i szydełko ma wolne.... narazie ;)

Tym razem zostawiam Was z florystyczną inspiracją kwiatową :)
Jutro skoro świt do pracy trza iść, dlatego kolorowych snów Wam życzę
i dobrego początku tygodnia :)

Iwona 

 

2 komentarze:

  1. Proszę pokazać ten pled :)) jestem pełna podziwu dla pracy szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujące wymiary ma Twój pled :-) Gratuluję wytrwałości :-)
    Dobrego tygodnia Ci życzę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń