środa, 1 lipca 2015

Coricamo - moim skromnym zdaniem :D

http://www.coricamo.pl/start.htm


Kochani żyję, pracuję i egzaminy zdaję :D
Coby się deczko usprawiedliwić, że nic na blogu się ostatnio prócz stópek nie dzieje :D

Dziś kolejna doza mych twórczych słów o Coricamo 
i Twórcze Inspiracje na łamach bloga :D
Stali bywalcy i zaglądacze wiedzą już, 
że pierwsze me słowa na temat pisma powstały :)


Mam ogromną nadzieję, że szanowna redakcja zajrzała w me progi i zaszczyciła obecnością oraz kilka moich słów doczytała :)
Cieszy mnie bardzo fakt, że czasopismo chce "iść do ludzi"
i zmienia się niesamowicie od kilku kosmetycznych spraw do mam nadzieję, poważnych decyzji :D
Okładka już zachęca, co mnie bardzo cieszy :D
Przyciąga i pokazuje, że warto skusić się do zajrzenia i zakupu :D

Chce się zakupić taką gazetkę w tej oprawie, powoduje zaciekawienie 
i zaczyna się wyróżniać na tle innych :D
 Tutoriale wyraźne i świetnie są opisane,
jednak osobiście stworzyłabym kryterium przejrzystości  zdjęć
głównych prac, coby bardziej w nowoczesność szły nie w znaki 
daaaaawnej przeszłości.
Dobry pomysł na zaprezentowanie efektów swojej pracy nie jest trudny do znalezienia, nie należy wymyślać i za dużo kombinować  - prostota, wyrazistość i przejrzystość zawsze się sprawdzą
:)
Doskonale zdaję sobie sprawę, ze jeżeli nasz tutorial idzie już do publiukacji
chcemy np. pokazać się z naszym dziełem na łonie natury - najczęściej
spotykana opcja prezentacji przedmiotu - czy konieczna?
Jesteśmy fajni, stworzyliśmy już wspaniałość - prezentujmy bardziej twórczo :)

Ściskam mocno - dzielę się swoimi przemyśleniami - zapraszam do
komentowania :0)
 Wasze zdanie też ma znaczenie :D
Kupujecie czasopismo?
Jeżeli nie dlaczego?
Jeżeli tak - dlaczego?
Jestem niesamowicie ciekawa Waszych zdań :)
 
Przyjemności :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz