piątek, 8 maja 2015

Anieliska :)


 Bywa potrzeba ich robienia nawet wtedy, gdy nie są zamówione :D
Anioły, Anieliska - jak komu wygodniej :D
Masa solna jest wdzięcznym materiałem pozwalajacym stworzyć to co chcemy, oczywiście używając odpowiednich "trików" ;)
Tym razem postanowiłam ciut zmodyfikować swój przepis 
i....
 dodałam sporą część mąki ziemniaczanej :)
Sprawiło to, że masa stała się delikatniejsza, bielsza
i bardziej wdzięczna :D
Na pierwszym zdjęciu dokładnie widać różnicę między
masą solną z mąki zwykłej, a tej z dodatkiem ziemniaczanej.
Proszę przyjżyjcie się kwiatkom na sukience Anioła :)
Widzicie różnicę?
Ciężej jest taką masę wyrobić, gdyż skrobia w połączeniu z wodą bardzo szybko tworzy grudki, przy których trzeba się nagimnastykować
aby wyszła gładka masa - jednak efekt, według mnie, wart jest zachodu.

Anieliska w chwili obecnej
dosychają, zanim pokryte zostaną lakierem bezbarwnym.
I oddane w ręce nowych właścicieli :)


Zachęcam Was gorąco do odwiedzenia zakładki


W pierwej odsłonie jest kilka "odsyłaczy" do porad i tutoriali
 związanych z masą solną :)
Jak ją zrobić, kuriki na własnego Anioła oraz kilka wad i zalet masy solnej.
Wydaje mi się, że każdy przyszły posiadacz Anioła
 lub miłośnik tej techniki rękodzieła
powinien wiedzieć o niej jak najwięcej :D
Najlepsze jednak doświadczenie zdobywamy podczas własnych praktyk
do których Was zawsze gorąco zachęcam :)



Anielskiego weekendu :)

2 komentarze:

  1. Cudne;) Ja też czasami robię takie włosy moim figurkom,tyle,że z zimnej porcelanki;)mam nadzieję,że nie będę posądzona o jakiś plagiat czy coś-dopiero uczę się blogowania i wciąż wielu rzeczy nie wiem,ale mam nadzieję,że jakoś to wszystko ogarnę bez szkody dla innych poważnych rękodzielników;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Piękne Twoje Cuda porcelanowe - ja do tej masy cierpliwości nie miałam - jednak solna to moje przeznaczenie :D Blogowanie wejdzie szybko w rytm i zpewnością świetnie w tym świecie się poczujesz :D
      A włoseczki kręć kręć, oby tylko wychodzilły i oko cieszyły :D
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń