niedziela, 7 grudnia 2014

Świątecznie :)


 Idą Święta wielkim krokiem,
już tydzień grudniowy mamy za sobą.
Kolejne miną baaardzo szybko, dlatego warto już teraz zabrać się malutkimi kroczkami
za wystrój domu :)
Już pomału porządeczek się robi,
okna przygotowane, czas teraz czekać na choinkę, czyli królową dużego pokoju :)
Lecz zanim Ona zagości w Naszych progach,
zanim zapach choinki rozgości się na dobre
zawsze można znaleźć małą alternatywę.
Choineczka nie jest wymyślona przeze mnie,
jednak jest przeze mnie wykonana.
Mam nadzieję, że do gustu Wam przypadnie.
U mnie już gości w kąciku przedpokojowym :)


W międzyczasie, na zajęciach,  powstał wieniec adwentowy.
Specjalnie dla mojej mamy, w kolorach jej dodatków w domku :)
Cały made by me :D

 
 
Dobrego Tygodnia :*

6 komentarzy:

  1. Ależ piękne tworki! Choineczka podbiła moje serducho. Jest przepiękna! Wieniec też wyszedł bardzo ładnie. ;)
    Pozdrawiam, Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. choineczka jest cudowna ;) przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. choinka bardzo ale to bardzi mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna choinka! Ale wieniec też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Dekoracje świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka u nas pomysłów na własnoręcznie przygotowane ozdoby..

    OdpowiedzUsuń