piątek, 12 grudnia 2014

Odrobina świątecznego blasku :)



Odrobina świątecznego blasku - uwielbiam ten okres,
gdy w domu zaczyna się robić przytulnie i wyjątkowo :D
W każdym kącie mała rzecz nadająca niepowtarzalnego klimatu
każdemu wnętrzu :)
Brakuje jeszcze tylko "królowej domu", może się uda w ten weekend, kto wie....


Frywolitkowe gwiazdki znalazły już swoje niepowtarzalne miejsce :D
Wieczorem, gdy w klatce pali się świeczka wyglądają zjawiskowo :)


A poniżej kilka inspiracji, kto wie... może i Wy znajdziecie wśród nich coś dla siebie.
Osobiście uwielbiam do nich wracać każdego roku.

Poniższe zdjęcia nie są mojego autorstwa.
Znalezione w siecie.




 i mała podpowiedź, jak wprowadzić odrobinę śniegu do naszego domu :)


6 komentarzy:

  1. Pięknie przystroiłaś okno, pięknie. Uwielbiam te święta są takie dostojne,eleganckie no i nastrojowe. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny przedświąteczny nastrój u ciebie. Miło popatrzeć.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, niedawno wpadłam przypadkiem na Twój blog :) jestem zachwycona i na pewno się u Ciebie rozgoszczę :)
    Już zdążyłam wykorzystać Twój patent na pastę strukturalną :) Zapraszam do mnie http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/ - zobaczysz co mi wyszło :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jak pięknie :)) światełka są magiczne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie udekorowałaś okno:))bardzo mi się podoba:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie u Ciebie,okno ślicznie przystrojone,uwielbiam takie klimaty:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń