wtorek, 30 grudnia 2014

Leniuchowo, marzenie pracujących.......


Powiedzcie mi proszę, co za niesprawiedliwość świata istnieje, 
że dni wolne tak szybko się kończą?
No kto to wymyślił?
Jak można...
Czas wrócić do pracy :( niestety 8 godzin spędzonych poza domem
ostatnio nie sprawia mi żadnej przyjemności,
wręcz przeciwnie doprowadza do szału.
Dlatego każda najmniejsza minutka w gronie rodzinnym jest bezcenna.
Chwilkę dla siebie i na moje przyjemności znajduję późnym dopiero wieczorem,
co niestety wiąże się z niewyspaniem....
Cóż odliczam do dnia, gdy praca moja będzie moją pasją i oby przyszły rok przyniósł masę nadziei 
i zdrówko, gdyż czas kichania się zaczął nieubłagalnie....
Życząc Wam wspaniałości noworocznych, zdrówka, wszelkiej pomyślności
lekko się uśmiecham, gdyż mam ogromne oczekiwania jeżeli chodzi
 o Nasz nowy rok...
i oby choć w malusieńkim stopniu Wasze marzenia (i moje - błagam) 
niech się spełnią :)


Ściskam Was cieplutko i do szybkiego zobaczenia...
;)

6 komentarzy:

  1. życzę Ci spelnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-) Spełnienia marzeń :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej nocy sylwestrowej i samych fajnych chwil w 2015 życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tu u Ciebie. Przejrzałam kilka postów i zachwyciły mnie Twoje stojące anioły... masz mnóstwo talentów - od drewnianych świeczników po masę solną, szydełko, szycie... jestem pod wrażeniem! Zostanę tu na dłużej ;)) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję gorąco i serdecznie zachęcam do wszelkiej przygody z rękodziełem :) W każdym z Nas jest malutka iskierka zdolnego człowieka - nie każdy jednak ją umie odnaleźć i dobrze nią pokierować. Chciałabym pomóc wszystkim chętnym w odnalezioeniu tej iskierki :) Gdyż nie ma nic przyjemniejszego jak życie z pasją :) Ściskam mocno i zapraszam jak najczęściej :)

      Usuń