poniedziałek, 15 grudnia 2014

Już jest :)


I już jest :)
Królowa atmosfery świątecznej :)
Dumnie stoi w pokoju, aż miło teraz posiedzieć przy zapalonych
światełkach.
Kocyk, kawulka, kilka świec - przytulas - czego tu chcieć więcej?
 :)
Od samego rana świąteczne melodie w tle 
i od razu humor o 100% lepszy :)
Też tak macie ?
Czy u Was tak samo takie elementy sprawiają, 
że odliczacie czas w pracy, aby szybciutko spędzić kilka godzin
w domku w tym cudownym klimacie
z rodziną?
Och....

W między czasie oczywiście powstają kolejne cuda :)



Życzę Wam udanego tygodnia.
Będzie pewnie wyjątkowy, szalony, radosny - bo przedświąteczny :)
Pamiętajcie jednak przy tych zakręconych
chwilach o sobie i najbliżych ;)

5 komentarzy:

  1. Urocza;-) I ja przepadam za przytulnymi chwilami tuż przy choince. Moja pojawi się dopiro pod koniec tygodnia.
    Serdeczności ślę i udanego tygodnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie. W mojej ulubionej tonacji.
    Ja dzisiaj właśnie zakupiłam drzewko.

    OdpowiedzUsuń