czwartek, 6 listopada 2014

Czy już czas myśleć o Świętach?


Czy myślicie już o Świętach?
Uważacie, że za wcześnie? 
Nie wiem, jednak usłyszawszy dziś w telewizji, że zostało do świąt
tylko, a może aż -  7 tygodni, hmmm... wzbudziło to dziwne uczucia. 
Niby szybko, niby sporo czasu, a jednak zawsze te chwile przygotowań 
są szczególne, takie wyczekiwane, pełne emocji i tak szybko przemijają.
Jakie święta u Was będa w tym roku?
Jakie kolory będą królowały?
Już jakieś macie pomysły?
Cokolwiek zaczynacie w kierunku ich przygotowań robić?
U mnie gwiazdeczki frywolitkowe, mieliście okazję zobaczyć ich już kilka.
Poza tym, jak co roku białe święta,
takie lubię najbardziej :D
Żywa choinka, mnóstwo światełek  i białych ozdób :D
Czerpiecie skąś inspiracje? 
Może potrzebujeie pomocy?


Poniższe zdjęcia nie są mojego autorstwa. 
Znalezione w sieci na szybciutko.
Niestety nie udało mi się ich podlinkować.
Jeżeli, którekolwiek ze zdjeć jest Twojego autorstwa i nie wyrażasz zgody na jego umieszczenie w tym miejscu, proszę pilnie o kontakt na meila :)

Niech zainspirują Was bardzo mocno,
a kto wie, może znajdziecie ukryte w nich perełki
dla siebie?
Z lekką nutką świątecznego nastroju Was tuż przed weekendem pozdrawiam:)










 
ho ho ho !!! ;)

3 komentarze:

  1. Cudowne inspiracje. Jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zaczęłam malować. Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  3. inspiruję się na pintereście,a kolorem wiodącym będzie czerwień:)))))w zeszłym roku maiłam ogromną ochotę zrobić sobie taką drewnianą choinkę jak na pierwszym zdjęciu,ale się nie udało:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń