poniedziałek, 20 października 2014

Frywolitka


Frywolitkowy szał zakochania u mnie w ciągu dlaszym :)
Wybaczcie, że długo się nie odzywam, lecz ta metoda wymaga
 sporego skupienia
i oczywiście czasu na wykonanie najmnijeszej nawet cud-miód gwiazdeczki :)
Kochani gorąco Was bardzo zapraszam do własnej
przygody z frywolitką.
Kupujcie igły, kordonki, szukajcie znajomych, sąsiadów
przeglądajcie you-tube i zabierajcie się za supełkowanie :D
Cuda powstają i każde wyjątkowe, bo będzie Wasze własne.
Jeżeli tylko uda Wam się stworzyć piękności wklejajcie linki
w komentarzach
do Waszych stron, blogów, profili na FB :)
Niech oko nacieszę ja oraz goście mego bloga :)

Pierwsza gwiazdeczka zamieszczona w tym poście 
powstała z szablonu znalezionego w necie.
Jest to fragmencik tylko sporej serwety, jak dobrze pamietam :)
Lecz nie cała serweta w oko mi wpadła, a jej maluśki fragment w postaci tej oto gwiazdeczki :)

Poniżej cudo nad cudami :)
Pierwsza moja "wypocina" stworzona z trzech niesamowitych części :)
Zrobiłam ją korzystając z bardzo czytelnych i niezwykle wyjątkowych wskazówek
Naszej koleżanki Izy, która prowadzi bloga:


Gorąco Was zachęcam do odwiedzenia tych niewykłych prac oraz
stron Jej bloga - warto :)
Poniżej moje wykonanie przepięknej gwiazdki z tutorialu Izy



 

Zdjęcia wykonane na szybciutko telefonem, dlatego ich jakość 
może nie zachwycić :)
Jak tylko gwiazdki wykrochmalę i naciągnę, zrobię zdjęcia odpowiednie :)


Ściskam życząc Wam twórczego tygodnia :*

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że mogłam być pomocna:))) Dziękuję za linki do mnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne frywolitkowe gwiazdki, cudowne i te i tamte z poprzedniego posta. Zakochaniu się nie dziwię, bo sama wpadłam po uszy. Jakbyś była zainteresowana to zapraszam na bloga mojej koleżanki Reni i mój na wspólne oswajanie frywolitki (http://paperafterhours.blogspot.com/2014/05/wspolna-nauka-frywolitki.html, a tutaj link do aktualnego tematu: http://reanja1.blogspot.com/2014/09/bombeczki.html).
    Niemniej jednak popieramy gorąco tę technikę bo jest super i prace wychodzą piękne, jak u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta gwiazdka, już od dłuższego czasu ciekawi mnie frywolitkami, może już czas spróbować
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) nie wiem jak znalazłaś mój blog, ale bardzo się cieszę bo ja trafiłam do Ciebie:)
    Z małą grupką dziewczyn uczymy się też frywolitki i tematem na październik są bombki i dzwoneczki.
    Jeżeli tylko zechcesz sie do nas dołączyć to zapraszamy serdecznie:)
    W zakładce " frywolitka zadania" . znajdziesz wiele schematów, a na pasku bocznym posty z naszymi pracami
    Gwiazdkę Kazi/ Izy robiłam sierpniu Twoja też jest piękna:)
    Pozdrawiam cieplutko i znikam, zanim napiszę kolaborat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam frywolitki. Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na robótki ale jeszcze do frywolitek wrócę.
    A to link do moich prac frywolitkowych http://www.grahasil.blogspot.com/search/label/frywolitki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane ściskam Was mocno z supełkami od samgo rana :) niezmiernie milo mi usłyszeć, że gwiazdeczki się Wam podobają :)
    Izuś tutorial świetny :) i pewnie nie jedna z niego skorzysta :0) Dla osoby, która poznała supełki niedawno takie krok po kroku to idealna nauka. Szkoda tylko, że w ten sposób nie dzieli się więcej osób mających supełkowy dar w rękach :)
    Renatko w poszukiwaniu schemacików dotarłam do Ciebie :) pierwsze kroczki za mną - co do wyzwań jeszcze w tej technice sporo mi brakuje do perfekcji ;) ale może dnia pięknego się odważę :D

    Dobrego dnia :*

    OdpowiedzUsuń