środa, 21 maja 2014

Trochę tego i owego :)


Dziś troszeczkę tego i owego :)
Pogoda Kochani u mnie piękna, aż szkoda, że
pół dnia w pracy trzeba spędzić zamiast z dziećmi na świerzym powietrzu,
korzystając ze słoneczka  :)
Nie ma co - rachunki same się niestety nie opłacą, a mam wielką
nadzieję, że przyjdzie dzień piękny,
że moja praca
będzie moją pasją :)

Póki co chwila na pościka i siup do pracy :)
Dziś Anielsko :)
Sezon na śluby w pełni, więc i pomysłów mnóstwo.
Szkoda tylko, że doba za krótka....
Dziś Aniołki dla Wyjątkowych Rodziców
od Wyjątkowej Pary Młodej :)
Serduszka mają dedykację, jednak postanowiłam
ją usunąć, aby te wyjątkowe słowa zostały dla tych co trzeba :)


Takie cudo ostatnio zawitało w moim domku :)
Piękny i dalej kwitnie...
A że z aparatem zaczęłam ciut kombinować,
 więcej zdjęć będziecie mieli okazję
zobaczyć w kolejnych postach :)


Oraz szydełkowo do kocyka dla córci - dalej działam :)
Nie leniuchuję i się nie obijam - uwierzcie :)

 

 Kożystajcie z uroków słońca :*
Wspaniałego dnia ;)

5 komentarzy:

  1. Dech mi zaparło, superaśne i piękne są te parki aniołków.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te parki aniołków, jakby troszkę zawstydzone po prostu urocze:)) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki rewelacja, super rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pary aniołków! Storczyki uwielbiam, ten Twój jest piękny! No i trzymam kciuki za kocyk! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń