niedziela, 3 listopada 2013

Lampion - domek :)


Domy dwa :)
Skończone duuuuuuże, 
aż 60cm wysokości, szerokości mają 13cm.
Zagościły  już na dobre w pokoju gościnnym na parapecie :)
Jestem w nich obłędnie zakochana :)
Mam nadzieję, że spodobają się również i Wam 
i... w Waszych domach
zagoszczą przed-świątecznie, i nie tylko, podobne :)
Oczywiście u mnie w kolorze białym,
z niewielkimi transferami :)
Gdzieniegdzie posiadają
 przetarcia :)

Jak zrobić podobny lampion- domek
znajdziecie o tu:


oraz w postach poniżej :)
 

A już w najbliższym czasie pokażę Wam,
 jak szybko i tanio zrobić śniegową bombkę :)

http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com/2011/11/mamo-stworz-ekipe-bawanka.html

Już jutro poniedziałek :)
Dobrego tygodnia Kochani :)
Dziękuję, za to że jesteście :)
Za to, że Wasze słowa
pozostawione w komentarzach niezwykle mnie motywują :)

Uściski :*

3 komentarze:

  1. niesamowite lampiony, bardzo tez podobają mi się te "zaśnieżenia" na nich- ze świecą z pewnością stworzą bajkowy klimat:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe domki. Trzeba mieć w rękach dar, żeby takie cuda stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń