czwartek, 19 września 2013

Inspiracja :)


Kochani zaczyna się czas dyniowy, 
haloweenowy dużymi krokami się zbliża
proponuję inspirację zaczerpniętą 
z internetu :)


 Wspaniała dynia, która ozdobi Wasz
parapet, stół a może i zainpiruje do własnych
cudów i cudeniek :)
Maszynowa mistrzyni ze mnie nie jest,
jednak marzą mi się trzy białe na kuchennym parapecie :)
Co Wy na to?

 


A propo maszynowej mistrzyni :)
Aneczka Moja, której prace z pewnością już kojarzycie i znacie
uszyła dwie wspaniałości morskie :)
Córcia ma już jest w niebo wzięta :)
Jeszcze jeden mały obywatel będzie obdarowany drugim cudem :)
Na blog Ani gorąco zapraszam


i oczywiscie do własnych maszynowych wyzwań :)

 

Wspaniałego dnia Kochani :*

6 komentarzy:

  1. Dynie są świetne, ale to trzeba umieć szyć a ja mam do tego dwie lewe ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dynie:)a jaki duży ten konik morski:)))widać,że córcia zadowolona:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te dynie!Konik morski uroczy i jaki duży:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kursik bardzo przydatny :-)) Tylko jakie jest wypełnienie? Takie jak do poduszek?
    A ten konik morski jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te dynie :) Sama się od jakiegoś czasu przymierzam do zrobienia takiej :)

    OdpowiedzUsuń