niedziela, 2 czerwca 2013

Pudełeczko na skarby :)


Jak zrobić pudełeczko na skarby????
Jak zrobić pudełko z kartonu?

Dla każdej z Nas skarby to całkiem inna sprawa :)
Ja uwielbiam biżuterię i powiem szczerze, zaczyna brakować miejsca na jej przechowywanie.
Dlatego oprócz koszy, które uwielbiam i które wyglądają wspaniale
pokaże Wam, jak samemu zrobić pudełeczko na... :)
Moje w kolorze czarno-białym, z delikatnym muśnięciem sreberka
cudnie się prezentuje na parapecie w pokoju :)


Sprawę wielkości pudełeczka pozostawiam Wam samym :)
Ja wzięłam średniej wielkości pudełko po bateriach :)
Ma ono gruby karton, który pozwoli mi położyć strukturkę bez żadnego problemu :)
Jak to zrobić pewnie już zauważyliście w poście poświęconym ozdobieniu szkatułki na Dzień Mamy :)
Podsyłam link:


 Sami zdecydujcie, jaką część pudełka będzie miała Wasza strukturka.
Ja zrobiłam ją na wierzchu, jak i w środku :)
Spód mojego pudełka również ją posiada :)


Na klej przykleiłam tasiemkę gipiurową :)
Uzyskałam dzięki temu odmienne kształty i nierówności :)
Na wierzchu papierem otoczyłam serduszko styropianowe,
które prezentuje się cudnie :)
 Wnętrze pudełka pomalowałam na kolor biały, reszta to czarny lakier w sprayu :)
 Przetarcia srebrne uzyskałam za pomocą gąbki
oraz farby srebrnej :)
Wykorzystałam elementy decoupage i przykleiłam 
wewnątrz serwetkę ze wspaniałym motywem,
powtórzyłam fragment na wierzchu :)

 
 Całość dwukrotnie polakierowałam bezbarwnym sprayem :)

Aby pociechy się nie nudziły dajcie im podobne pudełeczko
 do własnych twórczych
wyzwań :)
Ucieszą się niesamowicie a i pozwolą Wam
na odrobinę kreatywności :)

 

3 komentarze:

  1. Świetne! Dzięki;), na pewno skorzystam z pomysłu! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. koronka podoba mi sie najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja instrukcja jest świetna. Muszę się skusić na takie pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń