Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

niedziela, 5 maja 2013

Wianek z wikliny papierowej :)


Zakochałam się w wiankach :)
Nic na to nie poradzę, tylko tyle, że bardzo chciałam taki mieć.
Białe, brązowe, czarne, przecierane, kolorowe czy naturalne....
Nie ma to większego znaczenia :) Muszą tylko porwać moje serducho :)
Z ozdobami czy bez :)
W sklepach są dostępne już gotowe i  nie kosztują majątku, 
jednak po co iść do sklepu jak wszystko w domu pod ręką, aby taki wianek mógł powstać :)
Wiklina papierowa jest tak wdzięcznym materiałem do pracy, 
że z miłą chęcią podjęłam i to wyzwanie :)
W końcu po kołyskach, wózeczkach i fotelach - nie boję się niczego :)

Jak zrobić wianek z wikliny papierowej?

 Nic bardziej prostrzego :)
Potrzebujemy:
- rurki z gazety - całą ich masę :)
- klej 
(do tych prac polecam magik, lub gdy posiadacie na ciepło)
- drut 
(może się przydać, jednak niezbędny nie jest)
- szeroki uśmiech i całą masę chęci :)

Zaczynamy od tego ja duży wianek ma być.
Pamiętajcie, że dodając kolejne rurki  -  wianek będzie coraz grubszy a średnica wewnętrznego koła coraz mniejsza :)
Wzięłam jedną rurkę zwiniętą z gazety standardowo 
i jedną zwiniętą tylko z połowy części gazety :)
Połączyłam je ze sobą tworząc okrąg.
I tu możemy w rurki włożyć drut - widoczne ujęcie na zdjęciu poniżej -
 jednak nie jest to konieczne.
Zrobiłam jeden wianek bez drutu i trzymało się wszystko jak trza :)
I zaczynamy niestety żmudną pracę jaką jest nawijanie kolejnych rurek :)
Sposób w jaki to zrobić macie pokazany a zdjęciach poniżej :)
Prawie na okrętkę :D
 

Nawijamy, nawijamy, nawijamy...
za każdym razem pamiętając, aby zachowywać kształt koła :)


Doszłam do wniosku, że u mnie już wystarczy :)
Średnica wewnętrznego koła wynosi u mnie 19,5cm :)
Śmiało możecie nawijać dalej.
Wszystko zależy od tego jak gruby wianek potrzebujecie.
Z tego względu, że bardzo chciałam, aby serducho w środek się zmieściło,
musiałam w tym momencie zakończyć swoje nawijanie.


A tak wygląda już komplecik na kuchennym oknie :)


Jak zwijać rureczki:

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda !!
    Dzięki, że jest pokazane, jak się do
    tego zabrać.
    Może kiedyś się to przyda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na wianek z papierowej wikliny ;) Jeszcze takiego nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zastanawiałam się czy w ten sposób z papierowej wikliny da się zrobić wianek. Jest to wiele prostszy sposób od tych, które widziałam do tej pory. Dziękuję za kursik! Teraz na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego szukałam Wszystko podane w sposób jasny,zwięzły i komunikatywny. Miło mi było tutaj gościć Serdecznie pozdrawiam gospodynię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki cudny wianek i jaki cudny kurs! Zostaję titaj i basta.
    A jak wianek zrobie to sie na pewno pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wianek i taki inny..dzięki.Musze spróbować

    OdpowiedzUsuń