piątek, 19 kwietnia 2013

Aloha, czyli Candy w Mojej Pracowni :)


Udało się :)
Pierwsze Candy w Mojej Pracowni w tym roku :)
A już myślałam, że nie dam rady :)
Tak więc, oficjalnie tadadadadammmmm.... :D
Zapraszam gorąco na zapisy :)



Zasady Candy - mimo iż znane,tym co pierwszy raz biorą udział przypominam:

1. Pod tym postem należy zostawić komentarz - oznacza to, że z miłą
chęcią bierzecie udział w zabawie.
2. Osoby nie mające bloga proszone są o podanie meila oraz imienia!!!
 :)
3. Osoby posiadające blog lub konto na FB proszone są o 
wstawienie aktywnego linka ze zdjęciem zamieszczonym
w tym poście, informującym o trwającej zabawie.
4. Oczywiście zapraszam Was do grona obserwujących mojego bloga :)
Bliższe poznanie oraz witanie w Waszym blogowym świecie
to wspaniała inspiracja oraz przygoda :)
 5.  Zapisy na Candy trwają do 
01 czerwca 2013 roku do godz. 24:00 :)
6.Dnia 02 czerwca 2013 roku
  ogłoszony zostanie zwycięzca  :)
 
A teraz bliżej proszę poznajcie nagrodę zabawy, czyli przed Wami
Lalanka Aloha :)
 
 
 Wspaniała kobietka, która swymi kolorami zachwyca świat :)
Niecałe 30cm radości, miłości oraz
wielkie serducho w środku :)
Idealna do przytulania oraz kochania :)
Wykonana cała ręcznie - made by me ;)
Szydełkowe ciałko i ubranko
 oraz klapeczki z wielkim kwiatem,
niezwykle oryginalne włoski
 niech wywołają u Was szeroki uśmiech :D
Mam nadzieję, że porwie Wasze serducha :)

21 komentarzy:

  1. Jest cudna!!! :) Jak tu przejść obok takiej pięknej lali??? Oczywiście zapisuję się! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również sie zapisuje,na cudną lolanke Aloha,piekna jest a ta sukieneczka,no nie moge nawet klapeczki ma,perfekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Iwonko! Dawno nie pisałam. Oczywiście z wielką ochotą się zapisuję!!! Ewa- e-mail:ewa.hof@poczta.fm Linka oczywiście zamieszczam na fb

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rowniez sie zapisuje jest boska e-mail marta02027@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja grzecznie ustawiam się w kolejce po to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest tak piekna ze brak slow by ja opisac izabela dzieciatka607@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały cukiereczek;)) i jak się nie skusić?? ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja sie ustawiam :):) a noz sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja też poproszę takie cudasy :)i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalka po prostu mnie urzekła. Wszystko jest perfekcyjnie dopracowane w każdym calu: zniewalająca sukienka i te sandałki z kwiatuszkami. Oczywiście piszemy się na takie wspaniałe candy. Pozdrawiamy z południowej Irlandii. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna...musi być moja:))))))))),ale grzecznie staję w kolejce.Banerek na moim blogu http://agawkrainiemagii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też się zapisuję http://nitkapanipee.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, ależ tu pięknie, różnorodnie i twórczo! Gratuluję pomysłów i wykonań!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cukieras:)ja też ja też:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ona jest śliczna i fantastyczna. oczywiście, że się zapisuję bo chcę taką lalunię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna lala!!! Oczywiście ustawiam się w kolejce marzena379@hotmail.com
    Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    Link na facebooka: https://www.facebook.com/regina.nagy.9231/posts/331632730296336
    E-mail: n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej laleczki, to ja jeszcze nie widziałam :).

    Z chęcią ją przygarnę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  19. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jest !
    Z ogromną przyjemnością wezmę udział w zabawie .
    Aloha jest urocza i muuuszę ją mieć, mam podobne klapeczki na pewno się zaprzyjaźnimy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To lala jest magiczne! Ja zakochałam się :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń