piątek, 29 marca 2013

Post nr 400 :):):):) a w nim:... Wielkanoc nadchodzi :)


Kochani Moi :)
Czas ucieka bardzo szybko, niedawno Boże Narodzenie
za chwilkę Wielkanoc :)

Z tej okazji
pragnę Wam złożyć życzenia spokojnych świąt,
spędzonych w gronie najbliższych,
w atmosferze miłości, szczerości oraz radości :)
Mimo, iż pogoda Nas nie rozpieszcza promykami słońca oraz ciepełkiem wiosennym,
uśmiechu szerokiego Wam życzę oraz optymizmu wielkiego :)


Ozdoby bożonarodzeniowe miałam wymarzone białe :)
Wielkanocne również takie będą choć nie wszystkie :)
Jajo z wełenki tym razem, a w nim????
Trzy styropianowe jajka w oprawie papieru ryżowego, lakierowane
z dodatkiem tasiemki gipiurowej oraz mojej najukochańszej w kropki :)
Ja o ciut wiosny na stole zadbałam :)
Mam nadzieję, że i u Was jej nie zabraknie :)



4 komentarze:

  1. Wesołych rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:

    Radosnych Świąt!
    :***

    OdpowiedzUsuń