Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

sobota, 2 marca 2013

Kołyska w sesji :)


Obiecałam, że jak tylko się pojawią 
natychmiast się z Wami Kochani moi podzielę :)
Utalentowana Pani fotograf
Violeta Carapiejew
wykonała cudne zdjęcia małej księżniczki w 
kołysce mojego wykonania :D
Jestem bardzo szczęśliwa móc podziwiać
moją pracę w tak wspaniałej otoczce :D

Do Violetty Was zapraszam:




Zdjęcia autorstwa: Violeta Carapiejew :)

6 komentarzy:

  1. Ależ ten świat mały :) zanim Ty pokazałaś te fotki widziałam je już na fb właśnie u p. Violetty :) Zdjęcia oczywiście cunde, a kołyska jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :)! śliczna kołyska :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne ale kołyska cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. kołyska przepiękna :) Mój synek miał bardzo podobną i byłam z niej niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie.
    Kołyskę już podziwiałam, bardzo, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kołyska z tymi małymi słodziakami prezentuje się jeszcze piękniej, masz naprawdę zdolne rączki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń