Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

niedziela, 9 grudnia 2012

Aniołki i bałwanki na szydełku :)


Witajcie Kochani :) 
Wszystkim nowo przybyłym Gościom mówię Dzień Dobry :)
Stali bywalcy - pamiętam o Was również :)
Dziękuję Wszystkim za to, że jesteście :)
Za wspaniałe słowa, które zostawiacie w komentarzach i za to,
że każdy z Was odnalazł w Mojej Pracowni chwilę dla siebie :)
Jeżeli macie jakieś pytania, 
nawet te najbardziej, niektórym się wydające, banalne,
śmiało piszcie :)
Ten kto nie pyta, nie uczy się :)
Ja z miłą chęcią odpowiem w miarę moich możliwości na wszystkie :)

Kochani za wspaniałe Wszystkie wyróżnienia 
ogromnie Dziękuję, jest już ich tak wiele, że
nie nadążam ich odbierać. 
Za co wybaczcie :)
To, że tu jesteście jest dla mnie największym wyróżnieniem.
Dlatego gorąco za nie dziękuję :)

Przechodząc w tym cudownym nastroju na temat dzisiejszego posta,
chciałabym
podzielić się z Wami kolejną odsłoną szydełkowej świątecznej magii :)
Podziwiam staranne  i niekiedy żmudnie dziergane
serewtki i gwiazdeczki szydełkowych Pań :)
Sześć wspaniałych Aniołków w tym roku zawiśnie na Naszej choince,
zrobionych przez Agnieszkę Barteczką oraz
kilkanaście cudnych gwiazdeczek, których autorem jest Ania Świderska :)
Będą bombki z włóczki, ze sznurka oraz kilka innych małych dzieł....

Wczoraj wieczorem powstało sześć małych,
mojego autorstwa 10-cio centymetrowych cudów :)
  Trzy Aniołki i Trzy Bałwanków :)
Wysokość tych maleństw to 10cm :)


Do ich wykonania potrzebne były:
wełna,
szydełko, 
styropianowe bombki o średnicy 6cm oraz 2 cm,
maluśkie koraliczki dostępne w pasmanterii,
dobry nastrój
oraz cała masa chęci :)


Krótki kursik, jak wykonać Aniołeczka :)
Zaczynamy oczywiście od główki :)
Posłużyłam się bombką styropianową o średnicy 2cm :)
Kółeczko, które jest ostatnim elementem Aniołka
to jego skrzydełka. 
Składam je na pół i przyszywam na pleckach :)


Nie korzystam z żadnych schematów, 
wszystko jest robione metodą prób i błędów :)
Zachęcam do własnych doświadczeń :) 

We wspaniałym humorze,
ze śnieżycą za oknem
i świątecznymi piosenkami w tle
życzę Wam wspaniałej niedzieli oraz udanych cudowności,
które tworzycie :)
Z pewnością są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju :)
Bo zrobione przez Was samych.... :)

15 komentarzy:

  1. Ale śliczne słodziaki! super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śnieżne towarzystwo :). Fajnie je zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj:)jakie cudeńka tworzysz! Ach jak chciałabym opanowac szydełkowanie... Od zawsze sie mnie to podobalo! Pozdrawiam niebiesko i milego tygodnia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam gorąco :) ja pomału ogarniam to co robię, ale daj mi schemat lub każ zrobić serwetkę a się zapłaczę ;p i mówię poważnie... kilka podstawowych rzeczy jak łańcuszek czy słupek lub półsłupek, czy jakkolwiek to się nazywa i metodą prób i błędów z pewnością sobie poradzisz :)

      Usuń
  4. Są rewelacyjne, sama nie wiem czy bardziej podobają mi się aniołki czy bałwanki. Bombowe kapelusze ;O
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i aniołki i bałwanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny kapelusik świetnie wygląda, ładnie kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam gorąco :) mam nadzieję, że już w tym tygodniu uda mi się zakupić choinkę :D i będą się na niej prezentowały, myślę, równie uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey there! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
    I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.


    my web page: Aura Kingdom Bot

    OdpowiedzUsuń