Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

środa, 28 listopada 2012

Czarownica dla nastolatki :)


Oczywiście, żeby nie było nie próżnuję i się nie obijam :)
Szydełkowo już niedługo na spiocha będę uprawiać ;p
Przed Wami dnia dzisiejszego
Czarownica dla nastolatki,
o imieniu Zośka :)
Szanowna Pani posiada, rzecz jasna,
magiczny kapelusik oraz swojego kota na wyłączność :)
Jej zgrabne 60,5 cm wzrostu prezentuję się szykownie :)
Filcowa bluzeczka, wełniana spódniczka
oraz modne kolanówki w kolorystyce czarno-białej 
tworzą spójną całość  ;)


Niech magicznie Was zaczaruje :)
Życząc samych wspaniałości,
zdrowia, szczęścia i miłości :)

7 komentarzy:

  1. Czarownica jak się patrzy, chociaż wg Babci Weatherwax (T.Pratchett) taka co to nie ubiera się na czarno i nie nosi trzech par bielizny na sobie to nie żadna czarownica :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :) I podziwiam cierpliwość do zrobienia takiej dużej czarownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonała! Kota już posiada to i miotła by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny opis, cóz wiecej dodac :) Tylko to taka mila wiedziemka w sumie, nie wiedzma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarze i wspaniałe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękna, też kiedyś uszyłam czarownice, ale moja to się chowa przy twoje ;))

    OdpowiedzUsuń