sobota, 1 września 2012

Wyniki candy :)

Wakacje dobiegły niestety końca :(
Już w poniedziałek dzieciaczki pójdą do szkoły, maluchy do przedszkoli,
 a My do pracy.
Rytm dnia się unormuje i oby tylko
rutyna nie zawitała do mojego jak i Waszych dni :)



Wczoraj dobiegł również końca termin zgłaszania się na Candy :)
5 z Was cudownie dała sobie radę z nie lada zadaniem :)
Niestety Justynka nie doczytała zasad - bardzo mi przykro,
jestem zmuszona ominąć Twoje zgłoszenie.

Gratuluję jednak Wszystkim 
i Wszystkim Dziękuję Bardzo za udział i obecność 
:)
 
Ośmiorniczka Teodor V
jest tylko jeden i zawita do świata


Jednak dla każdej z Was mam  małą niespodziankę 
i Wszystkie bardzo proszę o przesłanie
danych (adresu) na mojego meila
i.uminska@gmail.com
z nickiem jakim posługujecie się na blogu :)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję i życzę wspaniałego
1-ego września :)

Iwona

7 komentarzy:

  1. Upsss... Ale niespodzianka :-) A ja dopiero co wysłałam do Ciebie maila - w innej sprawie. Jestem bardzo ciekawa, co przygotowałaś... I oczywiście gratulacje dla Magdy :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))))) takiego wielkiego banana mam teraz na twarzy :D pierwszy raz udało mi się wygrać Candy
    dziękuję serdecznie i już nie mogę się doczekać Teodora :D zajmie zaszczytne miejsce :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację mój błąd :) Doczytałam wczoraj, ale było już za późno, żeby się poprawiać :) No nic...głowę chyba miałam nie na karku ;) Jednak zapraszam do mnie na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze swojej strony również przepraszam, jednak na blog nie zaglądam ostatni czasu zbyt często - a mogłam i powinnam przypomnieć lub chociaż zerknąć i zwrócić uwagę....
      Zapraszam na kolejne Candy, które już w mej głowie się szykuje :)

      Usuń
    2. Gratulacje, Iwonko bardzo miło z Twojej strony ja chętnie oddam swoją nagrodę Justynce jeśli pozwolisz :) Buziaki

      Usuń
    3. Wszystkich poprosiłam o kontakt :):):):):) Justynka również do nich należy, więc spokojnie - każdy biorący udział dostanie coś małego i miłego :):):):)

      Usuń
  4. cholerka a ja coś przespałam :( Gratuluje zwyciężczyni

    OdpowiedzUsuń