Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

piątek, 31 sierpnia 2012

Koszyki z wikliny papierowej


Nareszcie je skończyłam :)
W remontowym szale trudno znaleźć wolny czas na przyjemności :)
Dobrze, że się mi udało ;)
Dwa koszyczki do kuchni z czarodziejskim akcentem muffinkowym :)
Mam nadzieję, że  przyjdzie czas i na Nas Polaków, aby docenić wspaniałość tych babeczek :)
Póki co dwa koszyczki z wikliny papierowej ozdobione 
muffinkowymi  cudami będą gościły w mojej kuchni:)


Przyznam się, że pierwszy raz robiłam koszyczek
z przykrywką.
Kilka niedociągnięć pewnie by się znalazło, jednak jest :) 
Kolejne już wiem jak zrobić poprawnie :)


Na koniec pragnę Wam przypomnieć o kończącym się dziś  
Do zdobycia Ośmiorniczka Teodor V.



Zapraszam :)

12 komentarzy:

  1. przecudny !!!! jestem zachwycona POZDRAWIAM SERDECZNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koszyczki, ja tam żadnych niedociągnięć nie widzę:) Przesłodki muffinkowy motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne :) ja jestem wielką fanką muffin i często piekę je mojemu mężczyźnie po prostu do pracy :)
    a mogłabyś jakiś mały tutorial napisać jak uniknąć błędów, ponieważ mam zamiar się wziąć za koszyczki - i to niedługo bo brak tego typu pojemniczków zaczyna mi doskwierać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny koszyk ja też próbowałam zrobić coś z wikliny papierowej ale mi nie wyszło
    pozdrawiam i zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, prościutki, czyściutki i starannie wykonany. Nie połączyłabym koronki z tasiemką, a pięknie wygląda. Mufinki na wieczku świetnie rozmieszczone. Bardzo mi się podoba, gratuluję i mam nadzieję, że zgłosisz pracę do Szuflady na wyzwanie "Słodkości" http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/08/wyzwanie18.html
    Pozdrawiam gorąco.
    PS Zgapiłam się z Candy, nie pierwszym :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo Wam Wszystkim za wspaniałe słowa :)
    Magduś - miałam problem z przykrywką - jedną zrobiłam i nie dopilnowałam rureczek i zjechałam ją tak, że nie mogłam przykryć koszyka - mimo, iż góra ślicznie pasowała; - później zapomniałam, że malując farbą do ścian papier namoknie i ciut napęcznieje i może też być przykrycie przez to za ciasne i będzie ciężko schodziło;
    - mówią, że do trzech razy sztuka i jest ;) jupiii

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Zwłaszcza,że z eksperymentalną pokrywką!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje. Przepiękna praca. Zasłużone wyróżnienie. Jak najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia, piękny koszyk. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny koszyczek:)Jestem nim zauroczona!!!W ogóle podoba mi się biała wiklinka,moja akurat schnie :)Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń