Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

sobota, 4 lutego 2012

Kwiaty z krepy włoskiej


Zobaczyła je na blogu u Ani
której pracami już się zachwycałam,
przy kroczkach z wikliny papierowej.
Własnych sił spróbowałam i wciągnęłam się bardzo :)
Efekty mojej pracy oceńcie proszę sami :)



Dodałam kilka filcowych serduszek i wyszła gotowa ozdoba okienna
na zbliżające się już wielkimi kroczkami
Walentynki
:)


6 komentarzy:

  1. kula piękna i serduszka piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam droga Iwonko! Kule kwiatowe są piękne . Ja znalazłam sobosób na mój wolny czas na emeryturze robiąc bukiety z krepy i kwiaty dla moich wnusi do szkoły do przedszkola, Chciałam Cię prosić żebyś mi napisała gdzie można kupić taki pistolet do przyklejania kwiatów i oczywiście klej . Przepraszam ze zawracam Ci głowę ale nie mam kogo zapytać. Pozdrawiam serdecznie Lidia W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle umiem że nie wiem jak Ci podac gdzie możesz mi napisać , podam gg,41373092 jeśli mozesz prosze napisz mi.

      Usuń
    2. GG nie odpalałam wieki :), ale postaram się to dla Ciebie zrobić :) Napiszę również tutaj: pistolet na klej na ciepło można kupić w każdym sklepie, który zawiera rzeczy do remontów. W castoramie, leroy merlin, praktiker to centra najbardziej znane. Klej również tam dokupisz :) W sklepie w Twoim mieście również powinien być dostępny. Jeżeli tak nie jest poproś sprzedawcę, aby sprowadziła w rozsądnej cenie dla Ciebie :)
      W żadnym wypadku głowy minie zawracasz :) Z miłą chęcią pomogę i doradzę.
      Pisz śmiało na meila jeżeli masz jakiekolwiek problemy :)
      i.uminska@gmail.com

      Pozdrawiam gorąco
      Iwona

      Usuń
  3. cudny blog!!!a prace zapierają dech w piersi :)pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń