Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

niedziela, 30 października 2011

Choinka a`la karczoch :)


Jeżeli myślicie, że nauka bombki lub choinki jest trudna nic bardziej mylnego :)
Do zabawy warto zachęcić pociechy i te młodsze i te starsze.


Junior przy choince się poddał - może na pierwszy raz za ciężka 
- za to bombka idzie mu wyśmienicie :)
Natomiast wizja małej artystki - no cóż... 
każdy sztukę rozumie inaczej ;)

3 komentarze:

  1. super te wasze prace,bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Piękne te choinki... Ja sama dopiero zaczynam. Ale może kiedyś uda mi się taką cudna zrobić :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam:) Piękne Pani cuda robi:)
    A czy mogłaby dostać informacje gdzie zakupiła Pani stożki??:)

    OdpowiedzUsuń