sobota, 9 lipca 2011

Wyzwanie 1

Wzór na to,
jak wykonać torebkę na prezenty
już macie :)
Przedstawiłam Wam kilka moich propozycji,
a teraz...
jestem ciekawa Waszych.
Tak więc - ogłaszam
Pierwsze Wyzwanie Mojej Pracowni.


Zasady są takie same jak przy Candy:
- komentarz pod postem 
(osoby, które bloga nie posiadają uprzejmie proszę o podanie imienia i adres meilowy);

- informacja na Waszym blogu o wyzwaniu;

- zdjęcia Waszych projektów - przysyłajcie proszę na mojego meila 
(wszystkie zostaną umieszczone poniżej w poście)
i.uminska@gmail.com 

- posiadacze blogów proszeni są o zamieszczenie linku do postu,
w którym zamieścili swoje dzieła :)

- ograniczeń nie ma - jest lato, urlopy, ciut wolnego czasu - może cokolwiek wpadnie do głowy wyjątkowego;

- termin nadsyłania prac do 20 września!!! 
24.09. w dniu moich urodzin ogłoszę zwycięzcę tej najwspanialszej torebeczki;

- nagrodą jest torebka widoczna na zdjęciu - a w środku niej 
- słodka niespodzianka :)

- liczę na Waszą kreatywność :)
 Gorące całusy
Iwona


I szczęśliwie dostałam pierwsze zgłoszenie, 
tak więc poniżej wklejam wspaniałości:

1.


I kolejna wspaniała praca :)





Same wspaniałości do mnie docierają :)

3.
 
 
 
Dziękuję :)

4 komentarze:

  1. Zgłaszam się do wyzwania, jeszcze tego nie próbowałam. Musze tylko obmyślić co wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam gorąco już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zglaszam sie i ja!!! Niebawem przesle zdjecia i opublikuje post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie zgłaszam na wyzwanie

    OdpowiedzUsuń