sobota, 9 lipca 2011

Jak zrobić papierową torebkę?

 

Kombinowałam i cudowałam na miliony sposobów,
jak szybko i łatwo zrobić 
papierową torebeczkę na prezenty na każdą okazję.

Poniżej przedstawiłam 3 zdjęcia 
z krótkim rok po kroku - jak ją wykonać :)
Mam nadzieję, że przyda się ta informacja
Wam bardzo, gdyż wyjątkowy prezent 
wręczany przez nas powinien
mieć również wyjątkową oprawę :)
Wzór torebki jest bardzo prosty, 
a to jak będzie ona wyglądała w ostatecznej wersji
zależy tylko i wyłącznie od Was.

Co jest niezbędne:
- kartka papieru - np. formatu A4 lub A3 - może to być brystol, szary papier lub 
inny materiał
(przy wyborze warto zwrócić uwagę na to jak ciężka ma być zawartość);
- nożyczki;
- klej - osobiście polecam Magic (sprawdzony - najlepszy);
- dziurkacz;
- sznurek lub tasiemka.




Ostatnie zdjęcie przedstawia torebkę
w wersji ostatecznej "surowej" przed zdobieniem.
Pole manewru zdobienia jest ogromne
- nie ma tu żadnych ograniczeń.
Możecie wykorzystać wszystkie materiały,
które macie pod ręką,
w zależności od tego na jaką okazję torebkę tworzycie:
kalkę techniczną, materiał, dziurkacze o różnych wzorach,
kolorowe tasiemki, kleje z brokatem,
itp, itd....

Pragnę Wam zaprezentować torebki,
które wykonałam osobiście.
Służyć będą głównie jako dodatek do biżuterii,
którą własnoręcznie wykonuję.
:)

Torebka ekologiczna
wykonana z szarego papieru,
ozdobiona sznurkiem.
Pomysłem moim jest
torebka  z dwoma "kieszeniami".
Pierwsza -  większa - służy do zapakowania
prezentu "głównego",
mniejsza np. do włożenia kartki okolicznościowej
czy miłego dodatkowego drobiazgu :)

4 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł!!!Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne! Wreszcie można sobie zrobić samemu torebeczkę takiej wielkości jakiej się chce i ozdobić wedle własnego upodobania. Dzięki i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebeczka... Robię prezenty dla rodziny i pewnie pare razy skorzystam z tej strony... :)
    Pozdrawiam Viktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa, ile rzeczy człowiek jeszcze nie wie :D

    OdpowiedzUsuń