Przy lampce czerwonego wina usiądź ze mną i pozwól, że Cię zabiorę do swojego świata.

Jeżeli tylko zechcesz wybierzemy się w podróż - zobaczysz cząstkę mnie, tę którą stworzyłam.

Jeżeli tylko zechcesz - szepnij do mego uszka kilka słów o tym co zobaczyłeś :)

Jeżeli tylko zechcesz powiedz mi - czy znalazła się na świecie choć jedna osoba,która w Mojej pracowni znalazła ciut siebie?

Będę wtedy najszczęśliwszą osobą na świecie.


Jeżeli tylko zechcesz ...

wtorek, 23 listopada 2010

Bombka a`la karczoch :)

 


Dawidkowe bombki świąteczne turkusowe :)
Poniżej Tatiankowe :) różowo - fioletowe :)



Idą święta :)
Pomysł na bombkę a`la karczoch podsunęła mi moja
Kochana Martusia S. :)
Dopiero wtedy zaczęłam szukać coś więcej o ich wykonaniu.
Efekty mojej nauki znajdziecie na powyższych zdjęciach. 
Poniżej kilka kroków dla tych, którzy chcą spróbować własnych sił:

:)

Krok po kroku wspaniale prezentowany jest na blogu:

http://swiatpasji.pl/kreatywny/bombka-ala-karczoch/


Powodzenia :)


3 komentarze:

  1. Iwonko śliczny karczoch.
    Kilka postów wstecz napisałam komentarz w sprawie wymianki,co o tym myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Your both blogs are super cute..you are so talented.wish you all the best for your blog & for your life too...stay blessed..i am now following..

    OdpowiedzUsuń